ZAQUAD WOOL COAT

17:42








Płaszcz: Magdalena Knitter dla Zaquad
Torebka: Saint Laurent
Szminka: Chanel
Zegarek: Michael Kors
Golf: Zara
Okulary: Le Specs

Kiedy jest tak zimno za oknem, jedyne o czym marzę to kubek gorącej herbaty i grube, mięsiste swetry. Co uwielbiam jednak bardziej? Piękne płaszcze. Mam do nich słabość...
Najlepiej, żeby był wykonany w 100% z wełny i grzał mnie gdy wyruszam na podbój Świata:) Płaszczyk zamawiałam online i co mnie pozytywnie zaskoczyło to nie tylko jakość wykonania (wiele dobrego nasłuchałam się o Zaquad), ale to, że jest ocieplany. No i koniec- zakochałam się:) Ostatnio zarzuciłam go na białą, oversize'ową koszulę w męskim stylu, połączyłam z czarnymi rurkami i kozakami za kolano. Nie zmarzłam ani trochę! A Wy? Co nosicie zimą?

Buziaki!

You Might Also Like

2 komentarze

Subscribe