MY FAVOURITE BEAUTY PRODUCTS // MOJE ULUBIONE KOSMETYKI

13:08


Przyznam się szczerze, że od kosmetyków wolę modę, dlatego gdy odkryję swoje ideały- nie chcę ich zamienić za żadne skarby:) Długo szukałam kremów, które będą spełniały wszystkie postawione przeze mnie kryteria. W moim przypadku jeśli krem był zbyt mało nawilżający- na następny dzień swędziała mnie skóra. Na zbyt tłustym makijaż nie trzymał się tak jak trzeba. Kiedyś trafiłam na recenzje kosmetyków Kiehls'a i jak tylko miałam okazję je kupić, zaczęłam je testować. Okazały się ideałem:) Na pewno są droższe niż kosmetyki drogeryjne, ale mi jedno takie opakowanie starcza na 3 miesiące- nie trzeba używać go wiele. Producent obiecywał świetne nawilżenie i tak właśnie było. Na forach internetowych ten krem porównują nawet z kultowym La Mer :) 


Z kosmetyków kolorowych uwielbiam te od Chanel. Za zapach, za kolory, za piękne opakowania...Jeśli marzycie o trwałej szmince lepiej zainwestujcie w MAC'a (przy dłuższym stosowaniu mogą jednak wysuszać usta). Za to Chanel może nie mają takiej trwałości, jednak nawilżają usta, "schodzą równomiernie" i mają przecudowne kolory:) Róż do policzków to strzał w 10! Na koniec wystarczy spryskać szyję i włosy perfumami Guerlain... i jestem gotowa do wyjścia:)


Olejek Arganowy morrocanoil wmasowuję w końcówki włosów po ich umyciu. Nie znam olejku, który pachniałby piękniej:)
Kosmetyki:

Kiehl's Ultra Facial Cream
Kiehl's CreamyEye Treatment with Avocado
Guerlain Aqua Allegoria "Mandarine-Basilic"
Chanel Rose Initiale Blush
Chanel Elegante Lipstick
xoxo,
Little Paris New York

You Might Also Like

2 komentarze

Subscribe