WHATS IN MY BAG- SAINT LAURENT CAMERA BAG

14:10


SUNGLASSES / OKULARY: Celine Baby Marta
LIPSTICK / SZMINKA: Chanel
BLUSH / RÓŻ DO POLICZKÓW: Chanel
TOREBKA: Saint Laurent Camera Bag

Próbując poznać siebie i swój styl, coś w czym czuję się bardzo dobrze, eksperymentowałam zarówno z większymi i mniejszymi torebkami. Teraz z ręką na sercu mogę powiedzieć, że za każdym razem wybrałabym tę mniejszą:) Uwielbiam swobodę, którą czuję wychodząc z taką torebką na ramieniu. Zabieram tylko najpotrzebniejsze rzeczy i o dziwo, za każdym razem okazuje się, że właśnie to mi wystarczy.

Najczęściej zabieram ze sobą okulary słoneczne (nie mogę bez nich żyć! Moje ulubione to te od Celine i Ray-Ban clubmaster), szminkę i róż do policzków Chanel, który służy mi również za lusterko. Kosmetyki Chanel cenię sobie za niepowtarzalne kolory, które świetnie wyglądają na buzi:) Na przykład ciężko było mi znaleźć burgundową szminkę, w której wyglądałabym elegancko, a nie jak wampir. Sprawdziłam kolorówkę Chanel i nie zajęło mi to nawet 5 minut by znaleźć ten ideał!

Swoją drogą, może macie ochotę na post o idealnych czerwonych i burgundowych szminkach? Zebrałam już ich małą kolekcję i szczerze mogę polecić kilka:)

A Wy? Co najczęściej nosicie w torebkach?

xoxo,
Monika


While trying to define my style I was wandering between two words: big and small bags. Now I can definitely say that If I had to choose between these two, I would choose the small one every single time. I adore the freedom it gives to you. I can take my necessities only and that's perfectly fine to me. Every time I packed this way it turned out that I could live without "all these things" woman can't live without :)

Most ofter I take my sunglasses ( Must have!- my favourite ones are the Celine and Ray-Ban clubmaster ), a lipstick and the Chanel blush, which I also use as a mirror. What I love about Chanel cosmetics are unique colors, which look great on face. For example it was a real struggle to find a burgundy lipstick that made me look elegant, not like a wampire, haha! When I went to Chanel cosmetics counter it took me less than 5 minutes to find the perfect shade.

By the way, I have quite a collection of my favourite red and burgundy lipsticks. Let me know If you want me to do a post about it:)

And you? That are the items in your bag you can't live without?

xoxo,
Monika

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe